وبلاگ حمید هیراد / دانلود تمامی آهنگ های حمید هیراد جدید

سایت حمید هیراد ، دانلود تمامی آهنگ های حمید هیراد جدید، دانلود موزیک حمید هیراد ، ترانه های حمید هیراد ، وبلاگ حمید هیراد.

وبلاگ حمید هیراد / دانلود تمامی آهنگ های حمید هیراد جدید

سایت حمید هیراد ، دانلود تمامی آهنگ های حمید هیراد جدید، دانلود موزیک حمید هیراد ، ترانه های حمید هیراد ، وبلاگ حمید هیراد.

سلام
خیلی خوشحالم که از وبلاگ من بازدید میکنید، من طرفدار حمید هیراد هستم این وبلاگ را بازد کردم که یک نوع بتوانم از آهنگ های حمید هیراد حمایت کنم.

کلمات کلیدی

زندگی نامه حمید هیراد به همراه عکس ها و اسم اصلیش

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ب.ظ

زندگی نامه حمید هیراد به همراه عکس ها و اسم اصلیش

حمید هیراد خواننده خوش صدای کشورمان در سبک پاپ می باشد که بیوگرافی این خواننده و مجموعه آهنگ های او را در بخش بیوگرافی هنرمندان سایت وبلاگ حمید هیراد دیدن فرمایید و استفاده کنید.


حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد ، متولد 1 بهمن 1370 در روستای ملک میان چابکسر گیلان خواننده سنتی و پاپ تلفیقی ایران است. هیراد در حالت کلی نامی پسرانه با ریشه فارسی بوده و به معنی خوش خنده و خوش رو و کسی است که چهره ای خوشحال و شاد دارد.

ویژگیهای شخصیتی حمید هیراد حمید هیراد به شدت ساکت و سر به زیر است و تا بحال هیچ گفتگوی مستقلی نداشته است و آنطور که گفته است دوست ندارد وارد حاشیه شود. و در واقع حضور حمید هیراد در دورهمی 23 آذر 96 اولین گفتگوی رسمی او است. حمید هیراد بر خلاف دوری از حاشیه و سکوت و آرامش خاص خود، در کار هنری پرانرژی و با هیجان است. شروع فعالیت هنری حمید هیراد حمید هیراد از سن 6 سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در سن 15 سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد و در کنار آن نیز به ترانه سرایی پرداخت. سپس با چند کار نیمه حرفه ای با گروهی موسوم به داروگ فعالیت هنری خود را ادامه داد.


او به واسطه آشنایانش یکی از آثار سنتی خود را به مدیر عامل شرکت «آوازی نو» ارسال و پس از پذیرفته شدن با این شرکت همکاریش را آغاز کرد. او پس از یک سال در اواخر سال 95 کار موسیقی را رسماً آغاز کرد. اولین آهنگ وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در 15 اسفند سال 95 با نام بی تاب منتشر شد، در اردیبهشت 96 آهنگ مستقل وی با نام مستم کن روانه بازار شد، در تیر ماه سال 96 آهنگ دلارام را به همراهی گروه پازل بند منتشر کرد که مورد اقبال طیف گسترده ای از مردم قرار گرفت که طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داد. سبک موسیقی حمید هیراد مهم ترین خصوصیت آهنگ های حمید هیراد را می توان اشعار آن دانست. اشعار مورد انتخاب او اکثرا دارای فضای تغزلی هستند. این در حالی است که موسیقی «هاوس» یا «ای دی ام» با حال و هوای پاپ ارایه دهنده این اشعار تغزلی هستند. همچنین نوع آواز حمید هیراد نیز یادآور موسیقی تلفیقی این روزها است. ساز تخصصی وی دف و تنبک است و دستی در سه تار هم دارد. عشق نافرجام حمید هیراد در دورهمی فاش شد حمید هیراد در شبی که مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود ،در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز عاشق شده است، عنوان کرد:همه طبیعتاً این اتفاق در زندگی هایشان رقم خورده است. بله، عاشق شدم، اما به عنوان اولین عشق تجربه خوبی نبود و متاسفانه ایشان فوت کردند.

بخشی از گفتگوی حمید هیراد در برنامه دورهمی حمید هیراد اسم هنری من است و اسم اصلی ام حمید حسین زاده است. هیراد را مردم انتخاب کردند و اگر من اینجا هستم به خاطر مردم است. هیراد به معنای خوش اخلاقی، خنده رویی و از نام های اساطیری است.هیراد افزود:اساس موسیقی من که تا امروز کار کردم، موسیقی سنتی بوده است. اساتید من منش و احترام را به من آموختند و سعی کرده ام همواره آن را رعایت کنم.این خواننده در خصوص کنسرت هایش گفت:به شکل مستقل کنسرت نداشتم، اما با گروه پازل بند در یکی، دو مورد حضور داشتم. مدیری از هیراد درباره میزان محبوبیتش در فضای مجازی پرسید و این خواننده توضیح داد:153 هزار نفر فالوور دارم که بیشترین آنها پس از کار «شوخیه مگه» دنبالم کرده اند.وی در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز عاشق شده است، عنوان کرد:همه طبیعتاً این اتفاق در زندگی هایشان رقم خورده است. بله، عاشق شدم، اما به عنوان اولین عشق تجربه خوبی نبود و متاسفانه ایشان فوت کردند. وی با بیان اینکه مبنای اصلی شعرهایم عشق به خداست، درخصوص اشعاری که می خواند، بیان کرد:ترانه هایی که می خوانم از حضرت مولانا، سعدی و حافظ است. سازهای تخصصی ام، سازهای کوبه ای دف و تنبک است.

آهنگ های حمید هیراد

شب که شد
رسوایی
فراموش کن
مستم کن
معشوقه
دلارام
شوخیه مگه
خدا
بی تاب
عشق

ماجرای اتهام حمید هیراد به سرقت ادبی چیست حمید هیراد خواننده جوان موسیقی تلفیقی کشورمان به سرقت ادبی از سوی جمعی از ترانه سرایان کشورمان متهم شد .حمید هیراد این خواننده جوان که اولین آهنگ وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در 15 اسفند 1395 با نام «بی تاب» منتشر شد و در اردیبهشت 1396 آهنگ مستقل وی با نام مستم کن روانهٔ بازار شد. در تیرماه 1396 آهنگ دلارام را به همراهی پازل بند منتشر کرد که مورد اقبال طیف گسترده ای از مردم قرار گرفت. تعدادی از شاعران و ترانه سرایان با انتشار بیانیه ای با موضوع «تضییع حقوق مولفین و حواشی ایجاد شده توسط حمید هیراد» بیانیه ای را منتشر کرده و خواستار رسیدگی این موضوع از طریق مراجع ذیربط شدند. متن بیانیه شکایت از حمید هیراد در متن این بیانیه که توسط علیرضا بدیع شاعر وترانه سرای مطرح کشورمان در اختیار گروه هنر خبرگزاری مهر قرار گرفته، آمده است: «در کشور ما، احترام به حق مالکیت اثار هنری امری ست فراموش شده و درین میان، شاعران بسیاری نیز قربانی آن شده اند. از سویی عدم واکنش صنفی نیز به وخیم تر شدن این ناهنجاری انجامیده است. یکی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد، صیانت از آثار ادبی ست. طبیعتا زمانی که این مسئولیت پذیری در قبال آثار کسانی چون مولانا و شهریار تبریزی و سیمین بهبهانی وجود نداشته باشد، شعر و ترانه ی امروز نیز از گزند دستبرد نوآمدگان در امان نخواهد ماند.

ما جمعی از شاعران و ترانه سرایان ضمن ناپسند دانستن سرقت ادبی و محکوم کردن آن، موارد زیر را که توسط حمید هیراد خواننده صورت گرفته است ناشایست دانسته و خواستار رسیدگی مراجع ذیربط در جهت احقاق حقوق از دست رفته صاحبان آثار هستیم: 1. استفاده اثر بدون کسب مجوز از صاحب اثر 2. ضایع کردن حقوق مادی_معنوی شاعران و ترانه سرایان 3. جعل نام و دستبرد در متن بدون اطلاع و رضایت صاحب اثر 4. تلفیق ابیاتی از شعرای مختلف بدون کسب اجازه و ثبت تمامیت این کلاژ به نام حمید هیراد در پوستر و صفحه شخصی وی 5. هتاکی و طرح داعیه ی شکایت از منتقدان و افرادی که در جهت تنویر افکار عمومی اقدام کرده اند 6. اهانت های زننده مدیر برنامه های حمید هیراد به منتقدان و کاربرد عبارات سگ های هار و گرسنه در مورد منتقدان! در پایان ضمن پای فشاری بر مصالح صنفی خویش اعلام می داریم که تا احقاق حق یک یک شعرایی که به دلیل نداشتن رسانه ای رسا، از گفتار وا مانده اند، از کار نخواهیم ماند. و اما روی اصلی این پیکان به سمت تهیه کنندگان این دست آثار است که بدون توجه به حقوق پایمال شده، تنها به فکر تهیه ی آثاری سودآور بدون منفعت ملی و ارتقای فرهنگی می باشند. بی شک این بنگاه های اقتصادی نیز باید پاسخگوی مطالبات برحق صنف شاعران و ترانه سرایان باشند و در صورت عدم توجه به مطالبات مذکور، با برخوردهای وسیع تر صنفی و دیگر اقدامات قضایی مواجه خواهند شد.

جزئیات برنامه دورهمی مهران مدیری با حضور حمید هیراد همانطور که در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود میهمان شب گذشته ی برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم حمید هیراد بود ، میهمانی که با حضورش یک برنامه جذاب رقم خورد. دومین شب از فصل سوم برنامه دورهمی با میزبانی از حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ و با موضوع «ممیزی» روی آنتن رفت. مهران مدیری در ابتدای برنامه اظهار داشت:زلزله آمد، همه داغدار شدیم. همه از جمله هنرمندان برای کمک و همدردی به کرمانشاه رفتند؛ اما یک مدت گذشته است و باز زلزله زدگان ماندند و مشکلاتشان. در خیلی از شهرستان های ما ساختمان ها زیرساخت درستی ندارند و باید به فکر بود. سپس اولین قسمت از نمایش این فصل، با ایفای نقش سروش جمشیدی و سحر ولدبیگی روی آنتن شبکه نسیم رفت.

  • طرفدار حمید هیراد

حمید هیراد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی