وبلاگ حمید هیراد / دانلود تمامی آهنگ های حمید هیراد جدید

سایت حمید هیراد ، دانلود تمامی آهنگ های حمید هیراد جدید، دانلود موزیک حمید هیراد ، ترانه های حمید هیراد ، وبلاگ حمید هیراد.

وبلاگ حمید هیراد / دانلود تمامی آهنگ های حمید هیراد جدید

سایت حمید هیراد ، دانلود تمامی آهنگ های حمید هیراد جدید، دانلود موزیک حمید هیراد ، ترانه های حمید هیراد ، وبلاگ حمید هیراد.

سلام
خیلی خوشحالم که از وبلاگ من بازدید میکنید، من طرفدار حمید هیراد هستم این وبلاگ را بازد کردم که یک نوع بتوانم از آهنگ های حمید هیراد حمایت کنم.

کلمات کلیدی

لیست آهنگ های حمید هیراد

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۳۶ ق.ظ

لیست آهنگ های حمید هیراد

سلام بچه ها خوبین ؟؟ مرسی که همیشه خواننده محبوب کشورمان حمید هیراد را دوست دارین به وبلاگ حمید هیراد من سر زدید، برا همین من تصمیم گرفتم اینجا برا شما که اینقدر حمید عزیز را دوست دارین لیست آهنگ های خواننده شدش را قرار بدم، خیلی از سایت های ایرانی را گشتم اما دیدم سایت خوبان موزیکمیشه بهش اعتماد کرد و آهنگاش را برا شما معرفی کرد. بخش حمید هیراد در سایت خوبان موزیک دیدم تکمیل گفتم برا شما هم معرفی کنم شاید خوشتان اومد.
به ترتیب براتون موزیک های حمید هیراد را میذارم هرکدوم را که خواستین کلیک کنید وارد بخش همون آهنگ شید و دانلود کنید. :)

1- دانلود آهنگ حمید هیراد ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

2- دانلود آهنگ حمید هیراد دیر کردی مرا این عاشقی پیرم کرد

3- دانلود آهنگ حمید هیراد بارون که میباره تورو یادم میاره نازنین

4- دانلود آهنگ حمید هیراد مات چشماتم همین تو روبروی من بشین

5- دانلود آهنگ حمید هیراد دل یکی یار یکی دل یکی دلدار یکی

6- دانلود آهنگ حمید هیراد کو به کو آمده ام مو به مو آمده ام

7- دانلود آهنگ حمید هیراد مینشینم با تو و دورت حصار میکشم

8- دانلود آهنگ حمید هیراد عاشق اون نم نمای بارون شدم که شبا میباره رو ناودون

9- دانلود آهنگ حمید هیراد منم مست و زمین مست و زمان مست شدم عاشق

10- دانلود آهنگ حمید هیراد گر جان به جان من کنی جان و جهان من تویی

11- دانلود آهنگ حمید هیراد جنجال رویش را تمام شهر میبینند اما کنار من نقاب دیگری دارد

12- دانلود آهنگ حمید هیراد دوش چه خورده ای دلا راست بگو نهان مکن

13- دانلود آهنگ حمید هیراد جانا به خدا من به خدا من به خدا من

14- دانلود آهنگ حمید هیراد من نگاهش میکنم او هم نگاهم میکند

15- دانلود آهنگ حمید هیراد من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو

16- دانلود آهنگ حمید هیراد امان امان امان از این عشق و غم جدایی

17- دانلود آهنگ حمید هیراد وای به من نگو کی عاشقه کی بهتره

18- دانلود آهنگ حمید هیراد نیمه شب بیرون زدم رفتم پی می خواریم

19- دانلود آهنگ قدیمی حمید هیراد ماه من

20- دانلود آهنگ قدیمی حمید هیراد رسوایی

21- دانلود آهنگ قدیمی حمید هیراد نوش کن مرا ز خاطرت فراموش کن

22- دانلود آهنگ قدیمی حمید هیراد شب که شد همش میای به یاد ما

  • طرفدار حمید هیراد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی